Ważne aspekty marketingu internetowego

Prowadząc własną stronę internetową naszej firmy przychodzi czas, kiedy decydujemy się na rozpoczęcie prowadzenia listy mailingowej z adresami osób, do których później wysyłać będziemy wiadomości na osobistą skrzynkę pocztową z najnowszymi ofertami i promocjami. Im...
Czytaj więcej

Zalety merchandisingu

Czym jest merchandising? Wchodząc do współczesnego marketu trafiamy przeważnie na półki pełne wszelkiego rodzaju asortymentu. Podzielone na sektory miejsca wystawowe ułatwiają orientację, lecz firmy oferujące swoją ofertę często posiadają takie same lub zbliżone...
Czytaj więcej

Rola emocji w sprzedaży

Zaspokajanie swoich potrzeb to integralna część ludzkiego życia. Każdy z nas posiada różne potrzeby. Dzięki rozwojowi współczesnych społeczeństw możliwe jest bezproblemowe zaspokajanie większości z nich, zwłaszcza podstawowych. W tym procesie powstają nowe,...
Czytaj więcej

Znaczenie bazy danych klientów

Gdy wszystko idzie po naszej myśli, możemy niechcący zapomnieć o tym, jak istotne jest zabezpieczanie się na przyszłość, gdy niespodziewane wydarzenia mogą nam pokrzyżować dotychczasową stabilność. Działając na rynku możemy mieć dużą ilość zaufanych klientów, którzy...
Czytaj więcej

Podwyższanie kwalifikacji przez handlowców – czy jest to konieczne?

Handel, podobnie jak każda inna dziedzina zawodowa ulega nieustającym modyfikacjom. Zmienia się sylwetka klienta i jego świadomość w stosunku do chwytów stosowanych przez sprzedawców, zmieniają się też towary i sposób ich dostarczania do klientów. Jak do tych zmian...
Czytaj więcej

O stronie

Dobre szkolenie sprzedażowe to takie które wyposaży nie tylko w teoretyczną wiedzę na temat metod i technik wykorzystywanych w handlu lecz także w praktyczny sposób przełoży się na wyniki finansowe i skuteczność handlowca.

Nasza strona internetowa powstała z myślą o dostarczaniu odbiorcom kompetentnej wiedzy na temat szkoleń sprzedażowych  organizowanych na terenie kraju, jak również na temat ogólnoświatowych trendów w tym zakresie. Zajmujemy się problematyką dostępnych kursów, sposobem ich prowadzenia, jak również oceną jakościową. Naświetlamy także zagadnienia związane z kompetencjami handlowca, budowaniem relacji w sprzedaży i innymi tematami, które mają wpływ na proces sprzedaży w każdym rodzaju biznesu.

Zapraszamy do śledzenia naszej strony!

SPRZEDAŻ TO ISTOTNY PUNKT W ROZWOJU FIRMY

Zobacz ciekawe infografiki


Nasze najnowsze artykuły

10 powodów na rozpoczęcie sprzedaży internetowej

Współcześnie praca na dobrze płatnym stanowisku to bardzo często praca w korporacji. Wykonywanie jej niejednokrotnie wiąże się z siedzeniem w biurze po godzinach i w weekendy. Nie mamy czasu nie tylko dla znajomych, ale i na wykonanie swoich codziennych obowiązków....

Psychomanipulacja w negocjacjach – jak ją wykorzystywać?

Psychomanipulacja to zabieg znajdujący szerokie zastosowanie w różnych sferach naszego życia. Jesteśmy na nią narażeni każdego dnia jako odbiorcy reklam, wyborcy, uczestnicy różnych sfer życia społecznego. Psychomanipulacja wdarła się także w świat handlu, gdzie...

Jak umiejętnie dobrać ofertę do klienta?

Każda z istniejących na rynku firm zajmuje się w jakimś zakresie sprzedażą produktów lub usług. Niektórym przedsiębiorstwom udaje się odnieść szybki sukces w tej dziedzinie, zaś inne w krótkim czasie upadają. Co jest przyczyną takiego stanu rzeczy? Rola sprzedawcy ...

W jaki sposób zachęcić klienta do powrotu do nas?

Każdy z nas posiada listę swoich ulubionych sklepów, do których lubi powracać gdy potrzebuje dokonać konkretnego zakupu. Jednych przekonuje jakość produktów, innych cena, a jeszcze innych postać sprzedawcy. Podobnymi kryteriami kierują się klienci firm, które działają...

Skuteczne tworzenie i używanie Presell Pages

Dotychczasowy rodzaj pozycjonowania naszych stron w świecie wirtualnym był do tej pory środowiskiem skutecznej pracy głównie osób posiadających duże zaplecze finansowe. Jeżeli człowiek chciał, aby jego strona miała dobre pozycjonowanie w wynikach wyszukiwarek, musiał...